[Greeklug] Εμπειρίες από Debian 7

Klearchos-Angelos Gkountras kleagkou στο gmail.com
Δευ 24 Δεκ 2012 21:14:07 EET

Στις 24/12/2012 08:46 μμ, ο/η Παύλος Πόνος έγραψε:
> 2) Κανονικά δεν θα έπρεπε να ξεκινάει ο υπολογιστής με το gnome 3; Μπορεί
> να είναι και θέμα της κάρτας γραφικών που έχει ο υπολογιστής αλλά αυτό που
> βλέπω σαν γραφικό περιβάλλον είναι κάτι ανάμεσα σε gnome 3 και gnome 2!!
> Εγκατέστησα το gnome panel για να δουλέψω μ αυτό αλλά πάλι δεν άλλαξε
> τίποτα.....
> Ίσως να είναι θέμα οδηγών γραφικών, δεν ξέρω..
τι καρτα γραφικων εχεις ;; αν παραμεινεις στο debian testing μετα την
κυκλοφορια του wheezy αλλαξε το codename σε jessie .
επειδη δεν μαρεσει το gnome / kde και ειναι βαρια για εμενα εβαλα στο
debian μου xfce

--
Klearchos-Angelos Gkountras
jemaduxblog.blogspot.com