[Greeklug] Εμπειρίες από Debian 7

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Δευ 24 Δεκ 2012 20:46:23 EET

Καλησπέρα σε όλους!!!! Χρόνια πολλά σε όλους!!

Για τον υπολογιστή που λέγαμε και σας ζάλισα.. Πέρασα τελικά την debian
testing!

Ο υπολογιστής έγινε και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία :) :) !! Αυτό που λέγατε
και εσείς και παρατήρησα κι εγώ που δουλεύω την 6 είναι ότι δεν
καταλαβαίνεις και πολύ ότι είσαι σε testing διανομή.. Θέλω να καταγράψω τις
εντυπώσεις μου και θα χρειαστώ και τη βοήθεια σας σε 2-3 πράγματα και δεν
μπορώ να λύσω..

1) Η "Προσθαφαίρεση λογισμικού" σαν εφαρμογή δεν μ' άρεσε καθόλου. Δεν
μιλάω να έχει ευκολίες και καλούδια αλλά πήγα να ψάξω μερικά προγράμματα
που θέλω να περάσω και κολλούσε το πρόγραμμα. Αναγκάστηκα και έβαλα το
software center και σώθηκα!!

2) Κανονικά δεν θα έπρεπε να ξεκινάει ο υπολογιστής με το gnome 3; Μπορεί
να είναι και θέμα της κάρτας γραφικών που έχει ο υπολογιστής αλλά αυτό που
βλέπω σαν γραφικό περιβάλλον είναι κάτι ανάμεσα σε gnome 3 και gnome 2!!
Εγκατέστησα το gnome panel για να δουλέψω μ αυτό αλλά πάλι δεν άλλαξε
τίποτα.....
Ίσως να είναι θέμα οδηγών γραφικών, δεν ξέρω..

3) Δεν μπορώ να βρω πως μπορώ να κάνω να εμφανιστεί το εικονίδιο για την
εμφάνιση της επιφάνειας εργασίας! Όσο χαζό κι αν ακούγεται δεν μπορώ να το
βρω..

4) Το δεξί κλικ στην επιφάνεια εργασίας δεν πιάνει..

Αυτά εν ολίγοις παρατήρησα, κατά τα άλλα ο υπολογιστής δουλεύει μια χαρά
χωρίς πρόβλημα!!

Περιμένω απάντηση σας!