[Greeklug] Summer of Code 2012

Simos Xenitellis simos.lists στο googlemail.com
Τετ 26 Δεκ 2012 01:53:03 EET

2012/12/23 Panos Georgiadis <drpaneas στο gmail.com>:

> Ενδιαφέρομαι να συμμετάσχω σε καποιο project σχετικο με OpenCV φέτος. Έχει
> κανένας προηγούμενη εμπειρία; Για την ώρα ψάχνω να βρω πως το καλο κανω
> register ως φοιτητής αλλά έχω χαθεί. Δεν ξέρω αλλά μου φαίνεται πολύ 'χύμα'
> το FAQ που έχουν.

Θα είναι εφικτό να γραφτείς γύρω στο Φεβρουάριο/Μάρτιο του 2013. Στις
αρχές Φεβρουαρίου θα ανακοινωθεί το χρονοδιάγραμμα για το GSoC 2013.

Ωστόσο, πολύ καλά κάνεις και το ψάχνεις τώρα· μπορείς να γραφτείς στις
σημαντικές λίστες του OpenCV και να ξεκινήσεις να μαθαίνεις τι
γίνεται.
Βοηθάει αν συμμετέχεις στις λίστες και γίνεται γνωστό το όνομά σου.
Και είναι ακόμα καλύτερο να έχεις ως στόχο να δεις τι ανάγκες
υπάρχουν, ώστε και πριν από την προθεσμία να έχεις κατασταλάξει για το
τι θέλεις να κάνεις. Αν έχεις μια ιδέα, μπορείς να την προτείνεις και
θα έχουν όρεξη να τη βάλουν στη λίστα των διαθέσιμων έργων.

Για να καταλάβεις που κινούνται οι εργασίες, δες τα έργα που έγιναν
για το 2012. Αυτά θα τα βρεις στο δικτυακό τόπο του GSoC, μαζί με τα
αποτελέσματα που έστειλε κάθε φοιτητής.

Σίμος