[Greeklug] Διανομή για παλιό υπολογιστή

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Παρ 21 Δεκ 2012 21:11:37 EET

Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια σας!!

Στις 21 Δεκεμβρίου 2012 2:47 μ.μ., ο χρήστης Jiannis Toulis <
jtoulis στο gmail.com> έγραψε:

> [...]
> πραγματικά ανίδεο και δουλεύει εδώ και 10 μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα. Ο
> λογαριασμός root σε περιπτώσεις ανίδεων χρηστών είναι μία σημαντική
> δικλείδα ασφαλείας, πιστέψτε με!
> 5. Aptosid XFCE. Ένα λίγο "παλιακό" Desktop αλλά από την άλλη το πιο
> γρήγορο από όλα! (Σε idle εάν θυμάμαι καλά χρησιμοποιεί 75-80 ΜΒ ΡΑΜ!) Εάν
> το PC είναι σταθερό και όχι Laptop  που θα πρέπει να μπλεχτεί με τις
> συνδέσεις, τότε είναι μια χαρά! Το έχω βάλει σε PIII με 512MB RAM και
> δουλεύει μια χαρά!
>
> ...Μετά από εκεί, αρχίζουν τα πιο ελαφριά αλλά και πιο δύσκολα (Τέλεια

Βλέπω ότι αναφέρεις για Mint 13 LTS είτε με mate είτε με Cinnamon.. Επειδή
στρέφομαι προς τα εκεί, η λύση του debian edition που είναι σαν την
testing, δεν είναι καλή λύση; Στην ουσία είναι mint αλλά με άρωμα debian
που λατρεύω..

To επόμενο σαν λύση στο μυαλό μου είναι η testing που κάποια στιγμή θέλω
και εγώ να περάσω στο pc μου.. Να κάνω το πέρασμα από την 6..

> [...]
>
>  Το συμπέρασμα μου είναι ότι ο υπολογιστής σου είναι υπεραρκετός για
> καθημερινές εφαρμογές με οποιαδήποτε διανομή.
>
>  Εγώ χρησιμοποιώ την Debian 7 Wheezy εδώ και ένα χρόνο και ποτέ δεν
> αισθάνθηκα ότι είμαι σε testing διανομή (εκτός ίσως από τις τακτικές
> ενημερώσεις στο Synaptic). Πάντως ομολογώ ότι με ταλαιπωρήσαν λιγάκι
> κάποιες ελείψεις λογισμικού από τα αποθετήρια του Debian όπως π.χ. Firefox
> (και όχι Iceweasel).
>
>  Τελικά, αν και μάλλον θα έχεις ήδη εγκαταστήσει κάτι, θα σου πρότεινα να
> βάλεις αυτό με το οποίο είσαι πιο εξοικειωμένος.

Αύριο το πρωί παραλαμβάνω τον υπολογιστή και έχω ετοιμάσει ήδη σε
live-sticks τις "υποψήφιες" διανομές!!!! :)