[Greeklug] Διανομή για παλιό υπολογιστή

Nicholas Papazoglou nikos στο greeklug.gr
Τετ 19 Δεκ 2012 05:46:47 EET

Καλημέρα.
Εχω τρία αντίστοιχα μηχάνημα με τα οποία αντιμετωπισα πρόβλημα αποδοσης με τις τελευταίες εκδόσεις των μεγάλων περιβαλοντων εργασίας.

Κατέληξα στο xfce εδώ και μήνες. Αποτέλεσμα: τα μηχανακια δουλεύουν και πάλι αποδοτικα.

Πιστεύω ότι τα δύο μεγάλα περιβαλοντα εργασίας είναι πλέον σε λάθος δρόμο. Ο σκοπός ενός λειτουργικού είναι να δουλέψει το hardware και να τρέχει τα προγράμματα που χρειάζεται ο χρήστης. Πρέπει να κάνει οικονομία στους πόρους ώστε να αφήνει την ισχύ του μηχανήματος διαθέσιμη στις εφαρμογές. Η χρήση που κάνουμε εμείς είναι επαγγελματική και συχνά οι πόροι εξαντλούνται απο τις απαιτήσεις μας.  Όλα λοιπόν τα κουδουνάκια, καμπανάκια και σφυρίχτρες που έχουν πλέον τα μεγάλα περιβάλλοντα φαντάζουν στα μάτια μου τόσο απίστευτα περιττά, επιβαρυντικά, εκτός στόχου και πορείας. Οι σημερινοί προγραμματιστές αγνοούν την ιστορία και τον λόγο ύπαρξης ενός λειτουργικού συστήματος.

 Τώρα από τις διάφορες διανομές με xfce μου άρεσε ιδιαίτερα το mint xfce. Να θυμάσαι οτι μετά την εγκατάσταση καταλήγει σε ημιτελές περιβάλλον απο λάθος τους. Είναι θέμα μερικών κλικ να εμφανίσεις το όμορφο περιβάλλον mint.

Nicholas P.

Ο χρήστης Παύλος Πόνος <ponospaulos στο gmail.com> έγραψε: