[Greeklug] Διανομή για παλιό υπολογιστή

Jiannis Toulis jtoulis στο gmail.com
Παρ 21 Δεκ 2012 14:47:34 EET

Παρακολουθώ την συζήτηση εδώ και μέρες,

από τα στοιχεί που δίνει ο Παύλος,

θεωρώ ότι η πιο καλές επιλογές με σειρά προτίμησης είναι οι εξής:
(Το πιο σημαντικό δεδομένο είναι ότι ο χρήστης δεν είναι έμπειρος και
επειδή έχω κάνει πολλές εγκαταστάσεις σε άπειρους χρήστες ξέρω τι μπορεί
να λειτουργήσει και τι όχι)

1. Linux Mint 13 LTS είτε με mate είτε με Cinnamon θεωρώ ότι ο
επεξεργαστής είναι αρκετός για να δουλέψει μια χαρά και τα δύο περιβάλλοντα!
2.  Linux Mint 13 LTS XFCE, είναι κατά τη γνώμη μου η πιο ολοκληρωμένη
διανομή XFCE! Πολύ φιλική για τους νέους χρήστες.
3. Xubuntu 12.04 Ένα επίσης πολύ καλό XFCE, πολύ φιλικό για νέους
χρήστες επίσης.
4. Debian 6.0 Gnome. Θα δουλέψει τέλεια, το έχω βάλει σε άνθρωπο
πραγματικά ανίδεο και δουλεύει εδώ και 10 μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα. Ο
λογαριασμός root σε περιπτώσεις ανίδεων χρηστών είναι μία σημαντική
δικλείδα ασφαλείας, πιστέψτε με!
5. Aptosid XFCE. Ένα λίγο "παλιακό" Desktop αλλά από την άλλη το πιο
γρήγορο από όλα! (Σε idle εάν θυμάμαι καλά χρησιμοποιεί 75-80 ΜΒ ΡΑΜ!)
Εάν το PC είναι σταθερό και όχι Laptop  που θα πρέπει να μπλεχτεί με τις
συνδέσεις, τότε είναι μια χαρά! Το έχω βάλει σε PIII με 512MB RAM και
δουλεύει μια χαρά!

...Μετά από εκεί, αρχίζουν τα πιο ελαφριά αλλά και πιο δύσκολα (Τέλεια
βέβαια) όπως π.χ. το antix...

αυτά!
Στις 21/12/2012 01:56 μμ, ο/η Vangelis Skarmoutsos έγραψε:

Τουλής Ιωάννης
Επ. καθηγητής
Τμήματος Μουσικών Σπουδών
Ιονίου Πανεπιστημίου