[Greeklug] Διανομή για παλιό υπολογιστή

Vangelis Skarmoutsos skarmoutsosv στο gmail.com
Παρ 21 Δεκ 2012 13:56:17 EET

Το θέμα με είχε απασχολήσει πάρα πολύ πριν 1-2 χρόνια όταν τελικά έβαλα
Debian 6 LXDE σε Celeron 466 με 512Mb. Αργούσε πολύ να ξεκινήσει, αλλά μετά
την εκκίνηση το gcompris δούλευε ικανοποιητικά (σε νηπιαγωγείο).
Επίσης είχα βάλει Debian 6 gnome2, σε δύο υπολογιστές P4 3GHz. O ένας είχε
512Mb και ο άλλος 1Gb RAM (σε ιδιώτες για οικιακή χρήση).
Αυτός με την λίγη RAM ενώ δούλευε σχετικά καλά, άφηνε την εντύπωση ότι κάτι
περίεργο συμβαίνει (μικροκαθυστερήσεις, συχνότερος θόρυβος από την χρήση
του σκληρού δίσκου). Ο άλλος με το 1Gb RAM πετούσε. Όλες οι καθημερινές
εφαρμογές δούλευαν απρόσκοπτα και το SuperTuxKart δούλευε με δύο παίκτες
χωρίς κανένα τρεμόπαιγμα.

Το συμπέρασμα μου είναι ότι ο υπολογιστής σου είναι υπεραρκετός για
καθημερινές εφαρμογές με οποιαδήποτε διανομή.

Εγώ χρησιμοποιώ την Debian 7 Wheezy εδώ και ένα χρόνο και ποτέ δεν
αισθάνθηκα ότι είμαι σε testing διανομή (εκτός ίσως από τις τακτικές
ενημερώσεις στο Synaptic). Πάντως ομολογώ ότι με ταλαιπωρήσαν λιγάκι
κάποιες ελείψεις λογισμικού από τα αποθετήρια του Debian όπως π.χ. Firefox
(και όχι Iceweasel).

Τελικά, αν και μάλλον θα έχεις ήδη εγκαταστήσει κάτι, θα σου πρότεινα να
βάλεις αυτό με το οποίο είσαι πιο εξοικειωμένος.

Στις 18 Δεκεμβρίου 2012 10:00 μ.μ., ο χρήστης Παύλος Πόνος <
ponospaulos στο gmail.com> έγραψε: