[Greeklug] Διανομή για παλιό υπολογιστή

mixasgr mixas.gre στο gmail.com
Τετ 19 Δεκ 2012 00:11:26 EET

Καλησπέρα και από εμένα!

Βασικά... εγώ θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις ανάποδα την επιλογή!
Από την στιγμή που ο Η/Υ δεν είναι για πολλά, θα πρέπει να πας σίγουρα
σε κάτι ελαφρύ...
για 7ετίας Η/Υ, νομίζω είσαι ανάμεσα σε XFCE, LXDE ή MATE (- GNOME2 για
κάτι πιο κλασσικό αν το σηκώνει).

Σε τι διανομή... μετά είναι θέμα γούστου, ελευθερίας και πόσο θες να
ασχοληθείς!
Αν θες ευκολία, πιο φρέσκο πράγμα και άμεσα κάποια καλούδια (codecs,
ubuntu tweak κτλ) τότε θα πρέπει να δεις για Mint (XFCE/LXDE),
(X/L)ubuntu...
Αν θες την μέση λύση, που θα χρειαστεί να περάσεις κάποια πράγματα, θα
έλεγα Debian (XFCE/LXDE) ή Salix (XFCE)...
Και τέλος για λιτά πράγματα και... "πιο stable πεθαίνεις" θα πρότεινα
CentOS (με GNOME2, αν το σηκώνει κιόλας...)

Slitaz και Antix, που είπε ο Σέργιος και ο Πάνος, είναι όντως πολύ καλές
διανομές και απίστευτα γρήγορες... αξίζει να τις δοκιμάσεις αλλά σου
προτείνω τα παραπάνω υπό το πρίσμα ότι ο Η/Υ είναι μεν παλαιός αλλά όχι
τόσο, ώστε να μην σηκώνει XFCE/LXDE/MATE που θεωρούνται γενικότερα
"καλύτερα" γραφικά περιβάλλοντα από τα IceWM, Fluxbox και Openbox των
παραπάνω...

Κατά τα άλλα... απλώς έχεις αμέτρητες επιλογές! :P

Στις 18/12/2012 11:27 μμ, ο/η Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) έγραψε: