[Greeklug] gscan2pdf

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Παρ 24 Αυγ 2012 09:19:17 EEST

Καλημέρα,

Πραγματικά ένα χρήσιμο εργαλείο για μένα. Είναι κάτι που έψαχνα.

Ευχαριστώ πολύ Γιάννη.

Στις 24 Αυγούστου 2012 12:30 π.μ., ο χρήστης Jiannis Toulis <
jtoulis στο gmail.com> έγραψε:

*ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ*
*ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΞΑΡΤΗΤΟΙ*
*ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ*