[Greeklug] gscan2pdf

Jiannis Toulis jtoulis στο gmail.com
Παρ 24 Αυγ 2012 00:30:13 EEST

Αγαπητοί φίλοι,

λόγω μίας ανάγκης που προέκυψε από τη δουλειά μου, "έπεσα" για ακόμη μία
φορά πάνω σε ένα απίστευτο εργαλείο του ΕΛΛΑΚ και θα ήθελα σε περίπτωση
που δεν το ξέρετε να σας το συστήσω!

Πρόκειται για το gscan2pdf

Ένα απίστευτο εργαλείο που ...και τι δεν κάνει!!!
μερικά από αυτά που κάνει και έχω ανακαλύψει μέχρι τώρα είναι τα εξής:

-σκανάρει αρχεία και τα εξάγει σε pdf
-μπορείς να επεξεργαστείς τη σειρά των σελίδων και την αρίθμισή τους
-λειτουργίες OCR!!!
-μπορεί να μετατρέψει αρχεία εικόνων σε pdf, πράγμα που μέχρι τώρα το
έκανα από command line με το image magic

απλά ένα υπερεργαλείο!