[Greeklug] gscan2pdf

Κωστής Μουσαφείρης kvisitor στο gnugr.org
Παρ 24 Αυγ 2012 15:02:10 EEST

Γιάννη μπράβο σου,

όλο και μας βγάζεις ... "λαγούς" απ' το καπέλο του
ΕΛΛΑΚ ;-)
Εγώ δεν ξέρω ακόμη να πω αν θα μου χρειασθεί αυτό το
εργαλείο,
αλλά ΔΕΝ μπορούσα να μη μπω στην ιστοσελίδα του project για να
μάθω περισσότερ και...
ΔΕΝ άντεξα να μη μπω και στο Launchpad για να ρίξω
ένα "μπερτάκι" μετάφραση.
Έτσι λοιπόν, βρήκα μία αρχινισμένη μετάφραση στα
Ελληνικά κατά 42%
την οποία προχώρησα, όσο άντεχα, μέχρι το 85%.
Η αλήθεια
είναι ότι οι όροι που άφησα αμετάφρστους είναι πια
μόνο κάτι περίεργοι
τεχνικοί όροι, που μου δυσνόητοι...
Πάντως, για όποιον θέλει και μπορεί να
συνεσεισφέρει _έστω και μια καταχώρηση_,
η σελίδα
είναι:

https://translations.launchpad.net/gscan2pdf/trunk/+pots/gscan2pdf/el/+translate?field.alternative_language=el&field.alternative_language-empty-marker=1&show=all

Αν
τυχόν δεν έχετε γραφτεί εκεί, απλούστατα γραφτείτε και μετά μπείτε με τον
κωδικό σας.

Καλό απόγευμα σε όλους

 On Fri, 24 Aug 2012 09:19:17 +0300,
SOKRATES ARGYRIOU
wrote:
> Καλημέρα,
>
> Πραγματικά ένα χρήσιμο εργαλείο
για μένα. Είναι κάτι που έψαχνα.

> Ευχαριστώ πολύ Γιάννη.
>
> Στις 24
Αυγούστου 2012 12:30 π.μ., ο χρήστης Jiannis Toulis <
> jtoulis στο gmail.com>
έγραψε:

δουλειά μου, "έπεσα" για ακόμη μία
του ΕΛΛΑΚ και θα ήθελα σε περίπτωση
συστήσω!

...και τι δεν κάνει!!!
μέχρι τώρα είναι τα εξής:

-μπορείς να επεξεργαστείς τη σειρά των σελίδων και την αρίθμισή τους

-λειτουργίες OCR!!!
που μέχρι τώρα το

ένα υπερεργαλείο!

Greeklug στο mail.greeklug.gr