[Greeklug] Ο Italo Vignoli προσκεκλημένος του GreekLUG

Kostas Mousafiris kvisitor στο gnugr.org
Τετ 22 Αυγ 2012 21:48:25 EEST

Να θυμίσω μόνο ότι *_/υπάρχει επίσης και η αυριανή εκδήλωση στην
Καλάνδρα/_* (Κατασκηνώσεις του ΑΠΘ <http://www.camping.auth.gr/el/map>),
όπου θα προλογήσω τον Italo με μία εισήγηση και, μετά, θα πάρει και πάλι
τον λόγο ο Vignoli,
αλλά με μια διαφορετική ομιλία και σε έναν τόνο προσαρμοσμένο για ...
"μη υποψιασμένους" ανθρώπους...
Οπότε, όποιος μπορεί και θέλει, θα χαρούμε να σας δούμε αύριο βραδάκι
στις 19.00 στην Καλάνδρα.

Στις 22/08/2012 09:29 μμ, ο/η Jiannis Toulis έγραψε: