[Greeklug] Ο Italo Vignoli προσκεκλημένος του GreekLUG

Jiannis Toulis jtoulis στο gmail.com
Τετ 22 Αυγ 2012 21:29:03 EEST

Θα συμφωνήσω και θα επαναλάβω κι εγώ τα συγχαρητήρια του Σωκράτη!
Πιστεύω ότι η χθεσινή εκδήλωση είναι ένα απτό παράδειγμα για τη δυναμική
που μπορεί να αναπτύξει ο Σύλλογός μας!
Μπράβο,χίλια μπράβο!

Είμαστε πολλοί,
Είμαστε ανεξάντλητοι,
Είμαστε ο Greeklug!
:-----))))))))

Στις 22/08/2012 06:26 μμ, ο/η SOKRATES ARGYRIOU έγραψε:

Τουλής Ιωάννης
Επ. καθηγητής
Τμήματος Μουσικών Σπουδών
Ιονίου Πανεπιστημίου