[Greeklug] Ubuntu 11.04 Release Party Θεσσαλονίκη

Panos Georgiadis drpaneas στο gmail.com
Τρί 17 Μάϊος 2011 16:52:08 EEST

Παιζει μια χαρά,
ευχαριστώ πολύ Σέργιε  :)

Ποια μέρα να περάσω από το greeklug για να μιλησουμε λιγο περι πως να γραφω
drivers για συσκευές και να δουμε λιγο και τα βιβλία στο LPI και τι
χρειαζεται κλπ  ;

Δεν βιάζομαι, όποτε σας βολεύει μέσα στην εβδομάδα.