[Greeklug] Ubuntu 11.04 Release Party Θεσσαλονίκη

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Δευ 16 Μάϊος 2011 23:24:28 EEST

Στις 16/05/2011 10:41 μμ, ο/η Panos Georgiadis έγραψε:
> Ακριβώς όπως τα λέει ο Κώστας είναι. Δεν ξερω αλλά στο account μου
> γίνονται πολλα περίεργα από τότε που είχε γίνει ένα update στο
> greeklug. Για παράδειγμα, πριν λιγο καιρό έβλεπα το forum κανονικά,
> μετά όχι, και στην συνέχεια δεν ίσχυει ο κωδικός μου. Μετά την βοήθεια
> του Σέργιου, μπορώ και κάνω Login κανονικά στο CMS του greeklug, και
> στο forum επίσης. Όμως στο forum δεν έχω τα δικαιώματα να κάνω τίποτα,
> ούτε να δω τα threads/posts, ούτε PM, ούτε ακόμα να αλλαξω και υπογραφή.
Εγγραφή σου έχει γίνει με το παλιότερο email και μάλλον από λάθος
έκλεισε , δοκίμασε τώρα και βλέπουμε .
Αν έχεις πρόβλημα να το δούμε με άλλο τρόπο.