[Greeklug] Ubuntu 11.04 Release Party Θεσσαλονίκη

Sergey Tsabolov (aka linuxman) sergios στο greeklug.gr
Τρί 17 Μάϊος 2011 16:55:05 EEST

Στις 17/05/2011 04:52 μμ, ο/η Panos Georgiadis έγραψε:
> Παιζει μια χαρά,
> ευχαριστώ πολύ Σέργιε  :)
>
> Ποια μέρα να περάσω από το greeklug για να μιλησουμε λιγο περι πως να
> γραφω drivers για συσκευές και να δουμε λιγο και τα βιβλία στο LPI και
> τι χρειαζεται κλπ  ;
>
> Δεν βιάζομαι, όποτε σας βολεύει μέσα στην εβδομάδα.
Σχεδόν κάθε μέρα είναι ανοιχτό μετά τις 7 το απόγευμα , κάνε ένα τηλ.
από πριν και έλα.

Save you money and use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/