[Greeklug] Ubuntu 11.04 Release Party Θεσσαλονίκη

Panos Georgiadis drpaneas στο gmail.com
Σαβ 14 Μάϊος 2011 17:03:03 EEST

Το upgrade σε 11.04 πήγε όσο πιο χειρότερο γινόταν :( Θα σας τα πω απο
κοντά. Τώρα δοκιμάζω fresh install.

Παιδιά, ξέρει κανείς με ποιο αστικό έρχομαι εκεί κοντά ή όνομα της στάσης
που κατεβαίνω; Μένω Ρετζίκι (Δήμος Πεύκων) οπότε θα κατέβω κέντρο και απο
κει θα παρω καποιο άλλο αστικό για να έρθω Καλαμαριά. Φαντάζομαι το 6αρι
βολεύει: http://oasth.gr/routes/routeDetail.php?line=11&ml=27&sdc=4