[Greeklug] Ubuntu 11.04 Release Party Θεσσαλονίκη

Sergey Tsabolov (aka linuxman) sergios στο greeklug.gr
Πεμ 12 Μάϊος 2011 13:46:13 EEST

Στις 12/05/2011 09:50 πμ, ο/η Alex Asimakopoulos έγραψε:
> θα προσπαθήσω και εγώ να έρθω να σας γνωρίσω, καθώς στην παραλία πριν
> 15 ημέρες δεν είχα πολύ χρόνο
>
> ήδη έχω βάλει τα 11.04 σε vbox αλλά 1ον το unity για να τρέξει θέλει
> συγκεκριμένη ρύθμιση από το vbox και εγκατάσταση ενός συγκεκριμένου
> πακέτου μέσα από το λειτουργικό
Όχι απλά πακέτου άλλα θα πρέπει να κάνεις mount το

VBoxGuestAdditions.iso μέσα στο νέο σύστημα και να τρέξεις εγκατάσταση
ανάλογα τι έχεις 32bit or 64bit και λογικά μετά από αυτό δεν θα έχεις
πλέων το πρόβλημα.
Μέσα έχει υποτιθέμενο οδηγό κάρτας γραφικών του VBox άλλα και άλλου
εικονικούς οδηγούς για το νέο guest σύστημα .

> και 2 ον μου κάνει επανεκκίνηση το pc σε άσχετο χρόνο και χωρίς να
> τρέχει κάτι ιδιαίτερο, μόνο η vm
> δεν ξέρω σε clean install τι συμβαίνει καθώς έκανα upgrade
Αυτό μπορεί να οφείλεται σε θερμοκρασία , ρίξε μία ματιά στο τροφοδοτικό
σου .