[Greeklug] Ubuntu 11.04 Release Party Θεσσαλονίκη

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Σαβ 14 Μάϊος 2011 17:10:44 EEST

Ζήτησε να σε κατεβάσει στην στάση παλιό δημαρχείο ή δημοτικό θέατρο μελίνα
μερκούρη
ακριβώς πίσω από το κτίριο του θεάτρου & δημοτικού ωδείο είναι το καφέ, στο
παράλληλο στενό.
έχει χάρτη στην ιστοσελιδα bundesliga.gr

Στις 14 Μαΐου 2011 5:03 μ.μ., ο χρήστης Panos Georgiadis <drpaneas στο gmail.com