[Greeklug] Ubuntu 11.04 Release Party Θεσσαλονίκη

Alex Asimakopoulos asimak2 στο gmail.com
Πεμ 12 Μάϊος 2011 09:50:28 EEST

θα προσπαθήσω και εγώ να έρθω να σας γνωρίσω, καθώς στην παραλία πριν
15 ημέρες δεν είχα πολύ χρόνο

ήδη έχω βάλει τα 11.04 σε vbox αλλά 1ον το unity για να τρέξει θέλει
συγκεκριμένη ρύθμιση από το vbox και εγκατάσταση ενός συγκεκριμένου
πακέτου μέσα από το λειτουργικό
και 2 ον μου κάνει επανεκκίνηση το pc σε άσχετο χρόνο και χωρίς να
τρέχει κάτι ιδιαίτερο, μόνο η vm
δεν ξέρω σε clean install τι συμβαίνει καθώς έκανα upgrade