[Greeklug] ipv6 day

Alex Asimakopoulos asimak2 στο gmail.com
Τετ 8 Ιουν 2011 11:37:02 EEST

δείτε εδώ τις δράσεις κάτω κάτω
http://www.ipv6-taskforce.gr/

http://test-ipv6.com/
εδώ βλέπεις τι υποστηρίζει το δίκτυό σου, ο πάροχος του κλπ
το βασικό είναι εάν δουλευει το dual stack ipv6 over ipv4  6to4 προς το παρόν.

1ον οι isp δεν μοιράζουν ακόμη ipv6 addresses εκτός εξαιρέσεων ->
πρέπει να ξεκινήσουν όμως
2ον dns σερβερς των isp πρέπει να υποστηρίζουν ipv6 και ipv6 εγγραφές.

το πρώτο site έχει μπολικο υλικό από ημερίδες αξίζει να διαβάσετε κάποια!

γενικώς πρέπει να γίνουν updates σε outdated συστήματα (φαντάζομαι
σπασμένα windows  χωρίς service packs klp, outdated routers με παλιό
ios και λίγη μνήμη κλπ)

πόσο ακόμη;
http://www.ipv4depletion.com/?page_id=147