[Greeklug] ipv6 day

mixasgr mixas.gre στο gmail.com
Τετ 8 Ιουν 2011 18:30:58 EEST

Γίνεται μετατροπή σε περίπτωση που το site είναι σε dualstack IPv4/v6.
Αν παίζει μόνο σε v6 όπως τα...

http://ipv6.google.com/
http://ipv6.test-ipv6.com/

δεν βλέπεις τίποτα με σκέτο IPv4!

Γενικότερα για τον επόμενο καιρό(...) θα είμαστε σε dualstack, οπότε
λογικά δεν θα έχουμε πρόβλημα.
Ωστόσο φαντάζομαι ότι σταδιακά θα εμφανίζονται και υπηρεσίες/server/site
που θα είναι μόνο πάνω σε v6, οπότε θα αναγκαστούμε να αλλάξουμε!

Ας ελπίσουμε ότι έχουν σχεδιάσει καλά την μετάβαση και ότι δεν θα
παιχτούν παιχνίδια με τους κατασκευαστές καρτών δικτύων/router ώστε να
μας αναγκάσουν άμεσα να αλλάξουμε όλο το hardware μας!
Τουλάχιστον επίσημα το IPv4 θα υποστηρίζεται ως το 2025 άρα θεωρητικά
έχουμε καιρό να προσαρμοστούμε! :-)

Στην Ελλάδα αυτός που συνήθως φταίει, για τον ΟΤΕ μιλάω φυσικά, είναι με
διαφορά πρώτος στην μετάβαση. Εδώ και καιρό έχει αλλάξει το δίκτυό του
και εδώ και αρκετούς μήνες μπορείς να αλλάξεις απλά σε IPv6 αν έχεις το
σχετικό IPv6 router και αλλάξεις την κατάληξη του username
σε*******@ipv6ote.gr* !
Από τους άλλους, μάλλον η Forthnet κάτι κάνει αλλά ακόμα πρέπει να είναι
στα τελικά δοκιμαστικά στάδια με το δίκτυό της, μάλλον σήμερα επ'
ευκαιρία της ημέρας ενεργοποίησε και υπηρεσίες IPv6 για τους συνδρομητές
της από ότι διαβάζω.
**Δοκιμή μπορείτε να κάνετε με χρήση του “*@ipv6forthnet.gr*”αντί του
“@forthnet.gr”μετά το username.

Στις 08/06/2011 10:16 πμ, ο/η Nikolaos Papazoglou έγραψε: