[Greeklug] ipv6 day

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Τετ 8 Ιουν 2011 10:16:12 EEST

δεν μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά, γιατί αν το δίκτυό σου δεν
υποστηρίζει IPV6, αυτόματα γίνεται μετατροπή - δεν παρουσιάζει κανένα
πρόβλημα ή καθυστέρηση. Είναι σαν να μην υπάρχει το θέμα.

Στις 8 Ιουνίου 2011 10:10 π.μ., ο χρήστης John Mentekidis
<kft4v92 στο gmail.com> έγραψε: