[Greeklug] Benchmarks gia karta grafikon

Panos Georgiadis drpaneas στο gmail.com
Κυρ 5 Ιουν 2011 05:43:47 EEST

http://wp.me/p1qJXE-53

done. Τις αλλες καρτες θα τις τεσταρω αλλη φορα. Δεν εχω κουραγιο μετα απο
τοσες σελιδες, φωτογραφιες, μετρησεις και διαγραμματα. dead :/

--
Φιλικά,
Πάνος Γεωργιαδής - LinuxScriber.com
Ένα συνημένο HTML καθαρίστηκε...