[Greeklug] Benchmarks gia karta grafikon

Panos Georgiadis drpaneas στο gmail.com
Παρ 3 Ιουν 2011 00:57:26 EEST

Τωρα καθομαι απο εχθες το πρωι. 15 benchmarks συνολο σε 1920χ1080, 1680χ1050
1280χ1024 και 1024χ768. Η πλειοψηφεια εβγαζαν οτι να ναι νουμερα. Δηλαδη δεν
γινεται σε 1080p να εχω μεγαλυτερο νουμερο απο 1024x768, και αυτο μαλλον
οφειλεται στο οτι ειναι αρκετα παλια μερικα (βλεπε UT2004, Doom3 κλπ).

Τα μονο που μου εκατσαν καλα ηταν ολα τις Unigine, το VDrift και το Nexuiz.
Ολα τα αλλα δεν εβγαζαν σωστο scalling στις αναλυσεις, για αυτο και σε
εκεινα κρατησα μονο τις μετρησεις σε 1920x1080.

Δοκιμασα και τα ετρεξα ολα κανοντας override τις ρυθμησεις του εκαστωτε
game, με τερμα ολα AA, MSAA κλπ, τα ιδια αποτελεσματα πανω κατω.

Τα δοκιμασα ολα στην 6950 γιατι δεν βρηκα χρονο ακομα για τις υπολοιπες.
Βεβαια, χωρις τον κλειστο drivers, δεν κανεις δουλεια... αυτο καταλαβα.

--
Φιλικά,
Πάνος Γεωργιαδής - LinuxScriber.com