[Greeklug] Refund

John kft4v92 στο gmail.com
Σαβ 4 Ιουν 2011 00:19:08 EEST

Καλησπερα σε ολους!
Ηθελα να κανω μια απλη ερωτηση, και νομιζω οτι αυτη η κοινοτητα ειναι η
καλυτερη για κατι τετοιο.
Ενδιαφερομαι να παρω ενα netbook, και δεν μπορω -ευνοητα- να βρω καποιο που
πανω να μην εχει windows (παλιοτερα μπορουσα, αλλα εξαφανιστηκαν μαλλον;) .
Τα προβληματα μου με αυτο ειναι δυο, πρωτον οτι δεν χρειαζομαι τα windows
και δευτερον οτι αυτο ανεβαζει την τιμη (εστω και ελαχιστα, μιας και δεν
μιλαμε για μεγαλο υπολογιστη)
Γνωριζω οτι στην αδεια χρηστη τοσο των ΧΡ οσο και των 7, υπαρχει παραγραφος
που διευκρινιζει οτι μπορω να παρω χρηματα πισω απο τον vendor (οχι απο τη
microsoft δηλαδη, το οποιο ειναι λογικο αφου δεν μου τα πουλησε αυτη).
Κατι τετοιο υπαρχει περιπτωση να συμβει, ειτε με αιτηση στην κατασκευαστρια
εταιρια (ναι, καλα...) ειτε μεσω δικαστηριων; Και αν ναι, τοτε συμφαιρει
οικονομικα, αν συμπεριλαβουμε και τα δικαστικα εξοδα (υποθετοντας οτι θα
παρουσιαστω χωρις δικηγορο)
Και υπαρχει περιπτωση να βρω το δικιο μου στην τελευταια περιπτωση; Γενικως,
υπαρχει κανεις που να το εχει κανει η που να ξερει τιποτα απο νομικη ωστε να
με συμβουλεψει;
--Φυσικα, αν εχετε κατα νου καποιο netbook χωρις καθολου λογιμσικο η με
linux, θα ενδιαφερομουν. Δεν ψοφαω για δικες, απλα δεν θελω τα windows γιατι
απλα δεν τα χρειαζομαι.
Ευχαριστω εκ των προτερων!!
-ET