[Greeklug] Δεν είμαι ελέφαντας... - η Broadcom συμμετέχει στο Linux Foundation

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο gnugr.org
Παρ 7 Ιαν 2011 13:13:34 EET

Στις 07/01/2011 12:42 μμ, ο/η SOKRATES ARGYRIOU έγραψε:
> Κώστα!!!!
> Θεωρείς ότι κάποιος θα το διαβάσει όλο????
> Γράψε εν *ΟΛΙΓΟΙΣ *το ζουμί.
>
> Ευχαριστώ.
 > --
 > P Think before you print.
 > Argyriou Sokrates
 > Technikal Satelite engenering
 > Thesaloniki Greece

Μάριε, Σωκράτη,

Απλά απάντησα στο e-mail του Νίκου. Εν ολίγοις, ο άνθρωπος μπλέχτηκε σε
μια υπόθεση με άδειες ελεύθερου λογισμικού / λογισμικού ανοικτού κώδικα
και τις διαφορές μεταξύ των δύο τάσεων.

Απλά του απάντησα - στο τέλος του email - πως αυτό ίσως αρχίσει να
ξεκινήσει να λύνεται με την είσοδο της Broadcom στο Linux Foundation, η
οποία ανακοινώθηκε σήμερα.

Προσπαθώ πάντα να απαντώ στο τέλος και να μη κάνω top-post. Ίσως λόγω
του μεγέθους του μηνύματος του Νίκου δεν έγινε αντιληπτό οτι το δικό μου
email αποτελούσε απάντηση. Ζητώ συγγνώμη, έπρεπε να είχα μειώσει ή να
σβήσω το μήνυμα στο οποίο απαντούσα.