[Greeklug] Δεν είμαι ελέφαντας... - η Broadcom συμμετέχει στο Linux Foundation

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Παρ 7 Ιαν 2011 12:42:57 EET

Κώστα!!!!
Θεωρείς ότι κάποιος θα το διαβάσει όλο????
Γράψε εν *ΟΛΙΓΟΙΣ *το ζουμί.

Ευχαριστώ.

Στις 7 Ιανουαρίου 2011 11:09 π.μ., ο χρήστης Kostas Boukouvalas <
boukouvalas στο gnugr.org> έγραψε: