[Greeklug] Δεν είμαι ελέφαντας... - η Broadcom συμμετέχει στο Linux Foundation

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Παρ 7 Ιαν 2011 13:31:22 EET

Όντως απλά όταν είδα το μακρινάρι και επειδή συνηθίζεις να γράφεις κάπως
μεγάλα κείμενα γι αυτό σου είπα να γράψεις το ζουμί.
Όσο για το συγκεκριμένο θέμα το είχα διαβάσει.

Στις 7 Ιανουαρίου 2011 1:13 μ.μ., ο χρήστης Kostas Boukouvalas <
boukouvalas στο gnugr.org> έγραψε:

--
P Think before you print.
Argyriou Sokrates