[Greeklug] LPIC 1

John kft4v92 στο gmail.com
Κυρ 21 Αυγ 2011 13:59:35 EEST

Hello σε ολους!
Θα ηθελα λιγη βοηθεια σχετικα με το θεμα του LPIC.

-Πρωτον, καθε ποτε διοργανωνονται εξετασεις απο το LUG? Θυμαμαι καπου πριν
το καλοκαιρι που λεγατε κατι. Εχουν σχεδιαστει αλλες ημερομηνιες, η γινεται
εξεταση καθε φορα που υπαρχουν αρκετοι ενδιαφερομενοι;
-Δευτερον, περα απο τα μαθηματα που παραδιδετε εσεις, εχετε να μου
προτεινετε καποιο βιβλιο που θα με βοηθησει να διαβασω στο σπιτι; Εχω βρει
αυτο
http://www.amazon.co.uk/LPI-Linux-Certification-Nutshell-2nd/dp/0596005288/
αλλα
αναρωτιεμαι μηπως εχετε να μου προτεινετε καποιο καλυτερο ή οτιδηποτε

Αυτα προς το παρον, ευχαριστω εκ των προτερων
-Γ