[Greeklug] PIXEL Magazine 1983-1996

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο gnugr.org
Σαβ 6 Αυγ 2011 10:17:25 EEST

Στις 05/08/2011 12:29 μμ, ο/η Ioakim Tellidis έγραψε:
> Στους παλαιότερους εδω μέσα θα ξυπνήσει αναμνήσεις. Οι νεότεροι απλά θα
> φρικάρουν.
>
> Όλα τα τεύχη του PIXEL <http://www.e-compupress.gr/showmag.asp?ID=35>
> ελεύθερα προς ανάγνωση

Εγώ δε το πρόλαβα για μερικούς μήνες. Ήταν το USER και το PIXEL αλλά
επέλεξα να αγοράζω το USER. Τότε ήταν τα χρόνια της 'λιτότητας' και δεν
είχαμε την πολυτέλεια να τα αγοράζουμε όλα. Το δε USER και αυτό έχω την
εντύπωση πως έβαλε λουκέτο τον Ιούνιο του 1996.

...όπως και πολλές επιχειρήσεις στην Ελλάδα...

Δυστυχώς δε τα κράτησα τα 5-6 τεύχη που είχα αγοράσει. Τότε ο χώρος μου
ήταν περιορισμένος.