[Greeklug] LPIC 1

Sergey Tsabolov (aka linuxman) sergios στο greeklug.gr
Κυρ 21 Αυγ 2011 15:18:34 EEST

Στις 21/08/2011 01:59 μμ, ο/η John έγραψε:
> Hello σε ολους!
> Θα ηθελα λιγη βοηθεια σχετικα με το θεμα του LPIC.
>
> -Πρωτον, καθε ποτε διοργανωνονται εξετασεις απο το LUG? Θυμαμαι καπου
> πριν το καλοκαιρι που λεγατε κατι. Εχουν σχεδιαστει αλλες ημερομηνιες,
> η γινεται εξεταση καθε φορα που υπαρχουν αρκετοι ενδιαφερομενοι;
> -Δευτερον, περα απο τα μαθηματα που παραδιδετε εσεις, εχετε να μου
> προτεινετε καποιο βιβλιο που θα με βοηθησει να διαβασω στο σπιτι; Εχω
> βρει αυτο
> http://www.amazon.co.uk/LPI-Linux-Certification-Nutshell-2nd/dp/0596005288/ αλλα
> [...]
http://www.lpi.org.gr/
Για πότε γίνονται, πως και τι χρειάζεται θα το βρεις  εδώ
http://lpi.greeklug.gr/

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt , .pptx .
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org
Save you money and use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you,then you win!!!

  * Greek - detected
  * Italian
  * English
  * French