[Greeklug] Red Hat Certified Engineer (RHCE)

Giannis Stoilis giannis στο stoilis.gr
Δευ 17 Μάϊος 2010 13:09:55 EEST

2010/5/17 Stavros Temertzidis <bullgr στο gmail.com>:
> [...]
> Σε άλλες Πιστοποιήσεις, εάν είσαι σίγουρος για τον εαυτό σου, μπορείς να
> δώσεις απευθείας τις εξετάσεις Πιστοποίησης...
> Μάλλον η Red Hat θέλει να βεβαιωθεί για το υψηλό επίπεδο γνώσεων και γι'
> αυτό απαιτεί παρακολούθηση μαθημάτων...
> Αλλά ούτως ή άλλως το Red Hat είναι τόσο περίπλοκο και "στριμμένο" (το έχω
> βιώσει προσωπικά στον server της εργασίας μου, όπου οι γνώσεις μου στο
> ubuntu δεν με βοήθησαν ιδιαίτερα) που χωρίς τα μαθήματά τους, δεν πρόκειται
> να περάσεις τις εξετάσεις.
> Στο Red Hat ξεφεύγει η έννοια του "αυτοδίδακτου"...

Πήρα την πιστοποίηση(RHCE) χωρίς να έχω αγγίξει redhat στη ζωή μου
πάνω από μερικές ώρες *συνολικα*. Διάβασα όμως το βιβλιό της
πιστοποίησης, που μου πήρε περίπου 1 μήνα(30 λεπτά κάθε βράδυ πριν
κοιμηθώ).

Δεν λέω ότι μπορούν να κάνουν όλοι το ίδιο, αλλά δεν πιστεύω ότι είμαι
ο μοναδικός στον κόσμο που το κατάφερε.

> Όσο για το ποσό, παλαιότερα που είχα ψάξει το θέμα (πριν 2 χρόνια) το ποσό
> ξεπερνούσε τα 2.500 ευρώ χαλαρά...

Ανάλογα ποια σεμινάρια θέλεις να παρακολουθήσεις, έχει πολλά. Εγώ είχα
πληρώσει περίπου 500 Ευρώ, αν θυμάμαι καλά.