[Greeklug] Red Hat Certified Engineer (RHCE)

Panos Georgiadis panosgeorgiadis89 στο gmail.com
Δευ 17 Μάϊος 2010 16:28:00 EEST

Έχω επικοινωνήσει με τον κύριο Ζαχαριουδάκη. Ευχαριστώ πολύ για το
ενδιαφέρον. Ελπίζω να βρω μια άκρη :)

Στις 17 Μαΐου 2010 4:19 μ.μ., ο χρήστης Giannis Stoilis
<giannis στο stoilis.gr>έγραψε:

--
Με Τιμή
Γεωργιάδης Παναγιώτης