[Greeklug] Red Hat Certified Engineer (RHCE)

Stavros Temertzidis bullgr στο gmail.com
Δευ 17 Μάϊος 2010 13:02:45 EEST

Σε αντίθεση με άλλες Πιστοποιήσεις, για τη Πιστοποίηση της Red Hat πρέπει να
παρακολουθήσεις τα μαθήματά τους: http://www.redhat.com/certification/rhce/

<http://www.redhat.com/certification/rhce/>Σε άλλες Πιστοποιήσεις, εάν είσαι
σίγουρος για τον εαυτό σου, μπορείς να δώσεις απευθείας τις εξετάσεις
Πιστοποίησης...

Μάλλον η Red Hat θέλει να βεβαιωθεί για το υψηλό επίπεδο γνώσεων και γι'
αυτό απαιτεί παρακολούθηση μαθημάτων...

Αλλά ούτως ή άλλως το Red Hat είναι τόσο περίπλοκο και "στριμμένο" (το έχω
βιώσει προσωπικά στον server της εργασίας μου, όπου οι γνώσεις μου στο
ubuntu δεν με βοήθησαν ιδιαίτερα) που χωρίς τα μαθήματά τους, δεν πρόκειται
να περάσεις τις εξετάσεις.

Στο Red Hat ξεφεύγει η έννοια του "αυτοδίδακτου"...

Όσο για το ποσό, παλαιότερα που είχα ψάξει το θέμα (πριν 2 χρόνια) το ποσό
ξεπερνούσε τα 2.500 ευρώ χαλαρά...

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10