[Greeklug] Red Hat Certified Engineer (RHCE)

Giannis Stoilis giannis στο stoilis.gr
Τρί 18 Μάϊος 2010 07:28:59 EEST

2010/5/17 George Kaklamanos <gekaklam στο gmail.com>:
> Για το RHCE και εγώ θα ψηνόμουν άν είναι όπως είπες κοντά στα 500Ε. Εχει
> διαφορά στην τιμή άν παρακολουθείς τα μαθήματα ή άν πάρεις το βιβλίο και
> διαβάσεις μόνος σου για αν πάς και δώσεις;

Όσον αφορά την τιμή, πάνε σχεδόν τρία χρόνια από τότε οπότε οι τιμές
δε γνωρίζω αν έχουν αλλάξει. Σε κάθε περίπτωση, δεδομένου ότι δεν έχω
απολύτως καμμία εμπορική σχέση με την redhat ή κάποιο συνεργάτη τους,
είμαι το πλέον αναρμόδιο άτομο να μιλήσει για λεφτά.

Προτείνω όποιος ενδιαφέρεται να μιλήσει με τον κ. Ζαχαριουδάκη που
ανέφερα πιο πριν για να πάρει μια έγκυρη απάντηση.

Όσον αφορά την πιστοποίηση, υπάρχει το λεγόμενο rapid track που
περιλαμβάνει μια λίγες μέρες μαθήματα και μια μέρα εξέταση. Είναι
αυτό:
https://www.redhat.com/courses/rh300_rhce_rapid_track_course_and_rhce_exam/
και περιλαμβάνει την εξέταση που είναι αυτή:
https://www.redhat.com/courses/rh302_rhce_exam/

Θα σας πρότεινα να μην το βλέπετε σαν: "Πιστοποίηση που σε βάζει να
πληρώσεις με το ζόρι και μερικές μέρες σεμινάρια", αλλά καλύτερα σαν:
"Πιστοποίηση που σου δίνει δώρο μερικές μέρες σεμινάρια για να σε
προετοιμάσει καλύτερα".

Εγώ προσωπικά δεν πάτησα στα μαθήματα καν και προσγειώθηκα εκεί σαν
αλεξιπτωτιστής την τελευταία μέρα απλά να δώσω την εξέταση και να
φύγω! Δεν βλέπω το λόγο να μην κάνει και κάποιος άλλος το ίδιο, αν
έχει τις γνώσεις.
Προφανώς έτσι δεν έπιασα βέβαια το 100% της βαθμολογίας, αλλά ευτυχώς
έπιασα αρκετά ώστε να πάρω την πιστοποίηση :)