[Greeklug] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ REPOSITORY ΤΟΥ MEDIBUNTU

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Κυρ 9 Μάϊος 2010 12:33:32 EEST

Η απάντηση
sargirio στο Himaira:~$ gpg --keyserver keyserver.ubuntu.com  --recv F9CB8DB0
&&  gpg --export --armor F9CB8DB0 | sudo apt-key add -
gpg: requesting key F9CB8DB0 from hkp server keyserver.ubuntu.com
gpg: key F9CB8DB0: public key "Launchpad PPA for Ubuntu Wine Team" imported
gpg: Συνολικός αριθμός που επεξεργάστηκαν: 1
gpg:               εισαχθέντα: 1  (RSA: 1)
OK
sargirio στο Himaira:~$

Στις 09 Μαΐου 2010 12:31 μ.μ., ο χρήστης Sergios T.S. ( aka linuxman) <
sergios στο greeklug.gr> έγραψε: