[Greeklug] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ REPOSITORY ΤΟΥ MEDIBUNTU

Sergios T.S. ( aka linuxman) sergios στο greeklug.gr
Κυρ 9 Μάϊος 2010 12:31:17 EEST

στις 09/05/2010 12:29 μμ, O/H SOKRATES ARGYRIOU έγραψε:
> Η απάντηση:
>
> GPG error: http://ppa.launchpad.net lucid Release: Οι παρακάτω
> υπογραφές δεν ήταν δυνατόν να επαληθευτούν επειδή δεν ήταν διαθέσιμο
> το δημόσιο κλειδί: NO_PUBKEY 5A9A06AEF9CB8DB0

Δώσε το παρακάτω  και πες τι γίνεται

gpg --keyserver keyserver.ubuntu.com --recv F9CB8DB0 &&  gpg --export
--armor F9CB8DB0 | sudo apt-key add -