[Greeklug] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ REPOSITORY ΤΟΥ MEDIBUNTU

Sergios T.S. ( aka linuxman) sergios στο greeklug.gr
Κυρ 9 Μάϊος 2010 12:35:53 EEST

στις 09/05/2010 12:33 μμ, O/H SOKRATES ARGYRIOU έγραψε:
> Η απάντηση
> sargirio στο Himaira:~$ gpg --keyserver keyserver.ubuntu.com
> <http://keyserver.ubuntu.com>  --recv F9CB8DB0 &&  gpg --export
> --armor F9CB8DB0 | sudo apt-key add -
> gpg: requesting key F9CB8DB0 from hkp server keyserver.ubuntu.com
> <http://keyserver.ubuntu.com>
> gpg: key F9CB8DB0: public key "Launchpad PPA for Ubuntu Wine Team"
> imported
> gpg: Συνολικός αριθμός που επεξεργάστηκαν: 1
> gpg:               εισαχθέντα: 1  (RSA: 1)
> OK
> sargirio στο Himaira:~$
Άρα τώρα το πρόβλημα με το κλειδί είναι  οκ .
άρα τι σχέση έχει το Wine Team  με  medibuntu
Το κλειδί από το medibuntu  δες εδώ

https://help.ubuntu.com/community/Medibuntu