[Greeklug] Πρόγραμμα για μαζική εκτύπωση φωτογραφιών για κατάλογο

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Τετ 2 Ιουν 2010 13:22:10 EEST

Συγνώμη εγώ δεν έστειλα κάτι στους σχολικούς συμβούλους.
Πως έφθασε εκεί????

Στις 02 Ιουνίου 2010 1:19 μ.μ., ο χρήστης Nikolaos Papazoglou <
npapazoglou στο gmail.com> έγραψε: