[Greeklug] Πρόγραμμα για μαζική εκτύπωση φωτογραφιών για κατάλογο

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ Π.Ε. ΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ss-a-thmias στο kmaked.pde.sch.gr
Τετ 2 Ιουν 2010 13:45:38 EEST

δεν το γνωριζω. απλα απο τοτε που εστειλα ευχαριστίες στο εμαιλ Greeklug μας κοινοποιείτε διαφορά
  ----- Original Message -----
  From: SOKRATES ARGYRIOU
  To: Nikolaos Papazoglou
  Cc: ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ Π.Ε. ΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ; diamond_gr στο freemail.gr ; Λίστα Greeklug
  Sent: Wednesday, June 02, 2010 1:22 PM
  Subject: Re: [Greeklug] Πρόγραμμα για μαζική εκτύπωση φωτογραφιών για κατάλογο

  Συγνώμη εγώ δεν έστειλα κάτι στους σχολικούς συμβούλους.
  Πως έφθασε εκεί????

  Στις 02 Ιουνίου 2010 1:19 μ.μ., ο χρήστης Nikolaos Papazoglou <npapazoglou στο gmail.com> έγραψε:

    Απίστευτο. Σχολικοί Σύμβουλοι Ανορθόγραφοι!!!!!!!!!!!!
    Μη μας κοινοποιείτε (εσείς 3ο πρόσωπο - δεν παίρνει "αι")!!!!!!!
    Και μετά μιλάμε για παιδεία!

    Στις 02 Ιουνίου 2010 1:11 μ.μ., ο χρήστης ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ Π.Ε. ΑΝ.
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ <ss-a-thmias στο kmaked.pde.sch.gr> έγραψε: