[Greeklug] Πρόγραμμα για μαζική εκτύπωση φωτογραφιών για κατάλογο

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Τετ 2 Ιουν 2010 13:19:46 EEST

Απίστευτο. Σχολικοί Σύμβουλοι Ανορθόγραφοι!!!!!!!!!!!!
Μη μας κοινοποιείτε (εσείς 3ο πρόσωπο - δεν παίρνει "αι")!!!!!!!
Και μετά μιλάμε για παιδεία!

Στις 02 Ιουνίου 2010 1:11 μ.μ., ο χρήστης ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ Π.Ε. ΑΝ.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ <ss-a-thmias στο kmaked.pde.sch.gr> έγραψε: