[Greeklug] Πρόγραμμα για μαζική εκτύπωση φωτογραφιών για κατάλογο

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ Π.Ε. ΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ss-a-thmias στο kmaked.pde.sch.gr
Τετ 2 Ιουν 2010 13:11:24 EEST

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑΣΑΣ
  ----- Original Message -----
  From: SOKRATES ARGYRIOU
  To: diamond_gr στο freemail.gr
  Cc: Λίστα Greeklug
  Sent: Wednesday, June 02, 2010 1:03 PM
  Subject: Re: [Greeklug] Πρόγραμμα για μαζική εκτύπωση φωτογραφιών για κατάλογο

  Στάθη το draw του openoffice κάνει καταπληκτική δουλειά. Με αυτό σε 30 λεπτά έχεις τελειώσει. Και βάζεις λογότυπα ακόμα και παπάδες επάνω. Η αφίσα που είχε το βήμα που μιλούσε ο σταλμαν έγινε στο draw σε 10 λεπτά.

  Στις 02 Ιουνίου 2010 12:38 μ.μ., ο χρήστης Stathis <diamond_gr στο freemail.gr> έγραψε:

    Έχω γύρω στις 200 φωτογραφίες και για την ιστορία αυτή θέλω να σπαταλήσω
    το πολύ 10 λεπτά (δεν θα κάνω επαγγελματική δουλειά). Το scribus αν σύρω
    τις φωτογραφίες επάνω του, μπορεί να τις βάλει την μια δίπλα στην άλλη
    και ανά 6 σε κάθε σελίδα;
    Αυτό είναι το νόημα της ερώτησης!!!

    στις 02/06/2010 12:27 μμ, O/H Nikolaos Papazoglou έγραψε:

    > Scribus
    > το απόλυτο εργαλείο επαγγελματικής σελιδοποίησης στον ανοιχτό κώδικα
    > Εισάγεις κείμενο, φωτογραφίες, ανύσματα, pdf, τα διαμορφώνεις με
    > επαγγελματική ακρίβεια (όχι σαν το ΟΟ) και το εξάγεις σε ότι θες.
    > Υπολογίζει ακόμα τα κενά στο πλάι για το δέσιμο ενός εντύπου.
    >
    > Στις 02 Ιουνίου 2010 12:17 μ.μ., ο χρήστης Stathis
    > <diamond_gr στο freemail.gr>  έγραψε:

    Greeklug στο mail.greeklug.gr

    Ο Σύλλογος "ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΕΛΛΑΚ" (GREEK.L.U.G)
    δεν φέρει απολύτως καμία ευθύνη για το περιεχόμενο του παρόντος e-mail το οποίο εκφράζει αποκλειστικά απόψεις του συγγραφέα.

  --
  P Think before you print.
  Argyriou Sokrates