[Greeklug] Ψηφιακό Αρχείο της ΕΡΤ

Νίκος Αλμπανόπουλος nikosal στο freemail.gr
Σαβ 14 Νοε 2009 10:21:01 EET

> Η διαμαρτυρίες που κάνουμε πάνω από ένα χρόνο τώρα έπιασαν τόπο; και
> είναι σύμπτωση ότι έπιασαν τόπο ξαφνικά μόλις άλλαξε η κυβέρνηση;

Καλά, ας μην θεωρούμε δεδομένο ότι η συγκεκριμένη αλλαγή έγινε λόγω νέας
κυβέρνησης. Όλα απαιτούν χρόνο και μπορεί κάποιος να ξεκίνησε να
ασχολείται να λύσει το θέμα (μετά τις διαμαρτυρίες μας) εδώ και μήνες
και να ολοκλήρωσε πρόσφατα. Εκείνο που πράγματι έχει σημασία είναι ότι η
νέα κυβέρνηση (ίσως λόγω κουλτούρας; λόγω ιδεολογίας; Δεν ξέρω) κάνει
άνοιγμα στο ανοιχτό και ελεύθερο λογισμικό, αυτό είναι που πράγματι έχει
σημασία για μας. Αν στηρίξουμε αυτό το άνοιγμα (δεν μιλώ για την
κυβέρνηση γενικά), θα διευρυνθεί και θα έχει ουσιαστικές επιπτώσεις.

Σημ.: Το γράφω όσο... ουδέτερα γίνεται, ελπίζοντας να μη προκληθεί σειρά
«πολιτικοποιημένων» απαντήσεων!