[Greeklug] Ψηφιακό Αρχείο της ΕΡΤ

Νίκος Αλεξανδρής nikos.alexandris στο uranus.uni-freiburg.de
Σαβ 14 Νοε 2009 12:32:33 EET

Επιτέλους! Δεν πήγε χαμένο εκείνο το μήνυμα που έστειλα κι εγώ
κάποτε... :-p

On Sat, 2009-11-14 at 10:21 +0200, Νίκος Αλμπανόπουλος wrote:

> Καλά, ας μην θεωρούμε δεδομένο ότι η συγκεκριμένη αλλαγή έγινε λόγω νέας
> κυβέρνησης. Όλα απαιτούν χρόνο και μπορεί κάποιος να ξεκίνησε να
> ασχολείται να λύσει το θέμα (μετά τις διαμαρτυρίες μας) εδώ και μήνες
> και να ολοκλήρωσε πρόσφατα. Εκείνο που πράγματι έχει σημασία είναι ότι η
> νέα κυβέρνηση (ίσως λόγω κουλτούρας; λόγω ιδεολογίας; Δεν ξέρω) κάνει
> άνοιγμα στο ανοιχτό και ελεύθερο λογισμικό, αυτό είναι που πράγματι έχει
> σημασία για μας. Αν στηρίξουμε αυτό το άνοιγμα (δεν μιλώ για την
> κυβέρνηση γενικά), θα διευρυνθεί και θα έχει ουσιαστικές επιπτώσεις.

+1

> Σημ.: Το γράφω όσο... ουδέτερα γίνεται, ελπίζοντας να μη προκληθεί σειρά
> «πολιτικοποιημένων» απαντήσεων!

+10
Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: δεν είναι διαθέσιμο
Τύπος: application/pgp-signature
Μέγεθος: 197 bytes
Δικτυακός Τόπος: http://lists.greeklug.gr/pipermail/greeklug/attachments/20091114/046cf320/attachment-0002.pgp