[Greeklug] Ψηφιακό Αρχείο της ΕΡΤ

Manolis Christodoulou mchris στο mobi-doc.com
Σαβ 14 Νοε 2009 09:32:15 EET

Sergey Tsabolov wrote:
> Είχα καιρό να δοκιμάσω άλλα σήμερα τι μου ήρθε και το δοκίμασα και για
> μεγάλη μου έκπληξη είδα ότι τελικά αυτές διαμαρτυρίες που είχανε γίνει
> είχανε αποτέλεσμα .
> Πλέων μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στα αρχεία τις ΕΡΤ με Λίνουξ και να
> βλέπουμε κανονικά χωρίς περιορισμούς .
> Τελικά τώρα μπορώ να πω και μπράβο στο  Βαγγέλη  Αναγνωστόπουλο @deVCM
> που όπως βλέπετε στην εικόνα το έχει κάνει .
>
> http://img38.imageshack.us/img38/2536/screenshotnr.png
>
> http://www.ert-archives.gr/V3/public/e--doc-technical.aspx

> [...]
Η διαμαρτυρίες που κάνουμε πάνω από ένα χρόνο τώρα έπιασαν τόπο; και
είναι σύμπτωση ότι έπιασαν τόπο ξαφνικά μόλις άλλαξε η κυβέρνηση;

--
Manolis Christodoulou MD
mchris στο mobi-doc.com

http://mobi-doc.com
http://palmpowereddoctor.blogspot.com

For document attachments...
PREFER: ODF, PDF, PDF/A.
 AVOID:	DOC, RTF, OOXML.

Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: mchris.vcf
Τύπος: text/x-vcard
Μέγεθος: 342 bytes
Desc: δεν είναι διαθέσιμο
Δικτυακός Τόπος: http://lists.greeklug.gr/pipermail/greeklug/attachments/20091114/a97054cc/attachment-0002.vcf
Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: smime.p7s
Τύπος: application/x-pkcs7-signature
Μέγεθος: 3912 bytes
Desc: S/MIME Cryptographic Signature