[Greeklug] Διαγραφή από σύλλογο

Yiannis yiannis στο tolises.homeunix.org
Σαβ 26 Δεκ 2009 20:57:26 EET

On Sat, 26 Dec 2009 20:03:48 +0200
Ioakim Tellidis <tellidis στο greeklug.gr> wrote:

> Γιάννη, η διαγραφή σου απο την λίστα θα γίνει μέσα από την
> διαδικασία που υπάρχει.  Εκτός διαδικασίας δεν μπορούμε να κινηθούμε.
>
> Απο την άλλη σχετικά με το οικονομικό όπως αναφέρεις το άφησες
> ανοικτό επί σχεδόν 4 μήνες... Και όταν καταθέσαμε το καταστατικό σαν
> Thelug (το οποίο είχες προσυπογράψει νομίζω), ΕΜΕΙΣ είχαμε πληρώσει
> τα χρήματα που αναλογούσαν στο μερίδιό σου.

Ναι ως thelug είχα υπογράψει. Ως greeklug για λόγους που δεν συμφωνούσα
όχι. Δηλαδή δεν έχω υπογράψει ΤΙΠΟΤΑ σχετικά με το greeklug. Οπότε
αυτό δεν με κάνει σε καμία περίπτωση μέλος του greeklug. Όσον αφορά τα
χρήματα δεν έπρεπε να το κάνετε, εφόσον δεν το επιθυμούσα και δεν
αποτελεί απόδειξη του ότι έχω εκπληρώσει τις υποχρεώσεις μου απέναντι
στον σύλλογο. Άρα επιπρόσθετα από το ότι δεν υπέγραψα καταστατικό για
το greeklug αν δεν κάνω λάθος δεν πληρώ καν τις προϋποθέσεις για να
είμαι μέλος εφόσον δεν έχω πληρώσει.

> Ας το κλείσουμε εδώ το θέμα, και εμείς απο την πλευρά μας θα
> κανονίσουμε τα σχετικά το δυνατόν συντομότερα.

Ας το κλείσουμε δημόσια εδώ, για να μην απασχολούμε τη λίστα με κάτι
πέρα εκτός του θέματος (έστειλα αρχικά εδώ απλά επειδή το όνομα μου
είναι στο site σας), αλλά σε παρακαλώ να το λύσουμε εκτός λίστας το
θέμα άμεσα για τους προαναφερθέντες λόγους.

> Και πάλι καλές γιορτές...

Καλές γιορτές ξανά :)