[Greeklug] Διαγραφή από σύλλογο

Ioakim Tellidis tellidis στο greeklug.gr
Σαβ 26 Δεκ 2009 20:03:48 EET

Γιάννη, η διαγραφή σου απο την λίστα θα γίνει μέσα από την διαδικασία
που υπάρχει.  Εκτός διαδικασίας δεν μπορούμε να κινηθούμε.

Απο την άλλη σχετικά με το οικονομικό όπως αναφέρεις το άφησες ανοικτό
επί σχεδόν 4 μήνες... Και όταν καταθέσαμε το καταστατικό σαν Thelug
(το οποίο είχες προσυπογράψει νομίζω), ΕΜΕΙΣ είχαμε πληρώσει τα
χρήματα που αναλογούσαν στο μερίδιό σου.

Ας το κλείσουμε εδώ το θέμα, και εμείς απο την πλευρά μας θα
κανονίσουμε τα σχετικά το δυνατόν συντομότερα.

Και πάλι καλές γιορτές...