[Greeklug] Διαγραφή από σύλλογο

Yiannis yiannis στο tolises.homeunix.org
Σαβ 26 Δεκ 2009 19:47:52 EET

On Sat, 26 Dec 2009 19:03:11 +0200
Ioakim Tellidis <tellidis στο greeklug.gr> wrote:

> [...]

Το οικονομικό το άφησα ανοικτό επί thelug γιατί δεν είχε καθοριστεί το
καταστατικό. Ομοίως επί greeklug γιατί δεν ήθελα να συμμετέχω. Εφόσον
δεν έχω υπογράψει καταστατικό του greeklug δεν θέλω και δεν πρέπει να
εμφανίζομαι ως μέλος του. Οπότε σε παρακαλώ εφόσον πρόκειται για λάθος
να με αφαιρέσετε πριν την Γ.Σ. Να ξεκαθαρίσω ότι δεν θέλω να δημιουργήσω
κάποια ένταση, απλά να κανονίσω κάτι που με αφορά.

--