[GreekLUG] Εργασία για την Intel Management Engine, την εμπιστοσύνη και την Κυβερνοασφάλεια (Αγγλικά)

Nikos Parafestas nparafe στο posteo.net
Πεμ 22 Φεβ 2024 07:17:39 EET

On Wed, 21 Feb 2024 23:53:10 +0200
Panagiotis Groidis <karamelos στο gmail.com> wrote:

> Για μένα είναι πολύ σημαντική η συζήτηση αυτή. Καθώς και όσοι δεν
> γνωρίζουν μαθαίνουν πολλά απο τα επιχειρήματα.
>
> Ευχαριστώ
> ΠΓ

Το δυστυχές για μένα αγαπητέ Παναγιώτη είναι ότι μια μελέτη 4 μηνών
και 32 σελίδων προσωπικής έρευνας, θα αναμετρηθεί με μερικά σχόλια. Την
προώθησα σε αυτή τη λίστα για να αποφύγω την κουλτούρα των social
media, αλλά μάλλον δε τα κατάφερα. Σε αυτό φέρω και εγώ ευθύνη.

Παρακαλώ τους αναγνώστες και τις αναγνώστριες να μην μείνουν
αποκλειστικά σε αυτά για να σχηματίσουν άποψη για τα επιχειρήματά και
για τις αδυναμίες της, αλλά να διαβάσουν την εργασία.

Κλείνω αυτήν την ανάρτηση με ένα απόσπασμα του ιδρυτή του ελεύθερου
λογισμικού, Richard Stallman σχετικά με την επιλογή ανάμεσα στο
τεχνικά «καλύτερο» λογισμικό και στο ελεύθερο.
https://totsipaki.net/bepasty/VpXuUFHe/+inline